quarta-feira, 1 de agosto de 2012

Breastfeeding

1.8.12


What kind of a doula am i, anyway, needing someone to remind me what this week is about...oh, i  remember,  EVERYDAY is a Good day to remind  women, NO, all people, that breastfeeding is the best thing for your baby. Still, if you don't breastfeed, for any reason, it's also a Good time to tell people, that no matter what, you're always the best mother for your baby! Unless you're plain crazy! i still breastfeed Alice. This foto was taken on the 17Th of june 2011. And she really likes it. The other day i was só tiered, i complained when she pullei my shirt, and i saíd, not now Alice! Yes, i am not perfect! So my 7 year old Looks at me and says: you can't do that. You just have to give her your milk. It's what mothers do! So, that's what i did!

Mas que raio de doula sou eu, que precisei ser lembrada da semana da amamentação facebook?mah, já sei... TODOS os dias são dias de lembrar mulheres, NAO, todas as pessoas, de que amamentar é o melhor para o seu bebé. Quero também frisar que acho que, se não amamenta, por alguma razão, é boa altura para lembrar os outros que ainda assim, é a melhor mãe que o seu filho pode ter. A não ser que seja louca, claro! Ainda amamento a Alice, esta foto foi tirada dia 17 de junho 2011, quando nasceu. No outro dia, cansada, a Alice puxou-me a blusa, e eu disse: agora não Alice! Sim, não sou perfeita! O meu filho de 7 anos olhou para mim perplexo. Não podes fazer isso. Tens de lhe dar o teu leite. És a mãe!

1 comentário:

  1. És linda!
    Abraço enorme, cada dia com mais saudades vossas.

    ResponderEliminar